Translate

Obserwatorzy

wtorek, 8 października 2013

,,W sieci strachu" Janelle Taylor

Książka pod tytułem ,,W sieci strachu" Janelle Taylor, opowiada o losach Olivii Sedgwick, która odziedziczyła po swoim bogatym ojcu nie tylko nazwisko, ale również jak się później okazuje coś znacznie więcej. Bohaterka dotychczas żyjąca w kłamstwie, które miało wielki wpływ na jej późniejsze życie, kłamstwo którego dopuściła się , zdawało by się, bliska jej osoba. Jednak prawda, która tak mocno była strzeżona wychodzi na jaw, kiedy Olivia powraca do miejsca, gdzie to wszystko się zaczęło, gdzie kłamstwo i dramat rodzinny się zaczął. To czego bohaterka się dowie,  zmieni całkowicie jej dotychczasowe życie, będzie początkiem niewyjaśnionych sytuacji, bardzo nieprzyjemnych dla Olivii, które zburzą  dopiero co odnalezione szczęście.


Moja opinia : 

Przeczytałam tą  książkę dwa razy, dzisiaj właśnie skończyłam ją czytać po raz drugi i wciąż czuję niedosyt. Mimo, że nie jest to powieść górnolotna, jest napisana prostym językiem, fabuła może wydawać się oklepana, można pomyśleć, że jest to kolejny thiller z wątkiem miłosnym dla nastolatek. Jednak nie można zaprzeczyć, że książka od pierwszej do ostatniej strony wciąga, skrywa tajemnice, które z początku wydają się przewidujące, ale takie właśnie nie są. Dodatkowo wątek miłosny dodaje smaczku książce, daje jej miano "nie dla dzieci", mimo że erotycznych scen nie jest wiele, to jednak występują i  są one "porządne".  Lubię jak książka ma więcej części, ponieważ jakoś smutno mi, kiedy dobiegam do ostatniej strony i mam świadomość, że więcej już nie będzie. Czuję niewielki niedosyt po tej książce, bardzo dużo sytuacji  zdarzyło się przy ostatnich stronach i  za szybko skończyło. Uważam, że książka powinna mieć więcej stron lub kolejną, przynajmniej jeszcze jedną część. Jednak bardzo mi się podobała, szybko się ją czytało, ciężko było się od niej oderwać i zabrać za inne obowiązki. Polecam ją każdemu, kto lubi książki z tajemnicą, z przeszłości, komuś kto lubi "delikatne" thillery ze sporą dawką zagadek :-)



Ocena : 4,5/6


Info :  

198stron;
25 rozdziałów;
 miękka okładka;
 Wydawnictwo Amber;
 cena : ok. 25zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz